27 Tem 2011

Anderson 'dan Mesaj



M.United'ın Brezilyalı oyuncusu;
"Scholes bana çok şey katan inanılmaz bir oyuncu. Bana göre o dünyanın en iyisi. Benim için boşluğu doldurulamaz."

demiş ve devamında o bölgede oynayabileceği mesajını Sir Ferguson'a yollamış.

Gördüğüm kadarıyla taraftaların çok büyük bir kısmı Anderson'a şans verilmesinden yana. O boşluğu doldurabileceğini savunuyorlar. Ferguson da oyuncusuna güveniyor ki başka transfer yapmayacağız demişti.
Fakat David Gill aynı kanı da olmayacak ki bir kişi daha alınacağının sinyallerini vermişti.Bu doğrulta sezon başından beri Modric, Sneijder ve Nasri gibi isimlere yönelmişlerdi.

Bu konuda Alan Shearer;
"Scholes'un yerini ancak onun kadar özel biri doldurabilir."
demiş Wesley Sneijder'i işaret etmişti.

Ben ilk kısmına katılıyorum. Orada olanın zaten özel olacağı kanaatindeyim. Nihayetinde olsa Sir'ün seçimi.

Hiç yorum yok: