2 Şub 2011

Ara transfer döneminin ardından

Gelenler:
#87 Robinson Zapata:
Söylenecek pek fazla şey yok. Daha iyi bir kaleci alınabilirdi. Bence yabancı kontenjanını doldurmayı gerektirecek kalitede değil. Umarım beni yanıltır. Belki de Romero isminden sonra Zapata'ya bu kadar ön yargılı yaklaşıyorum. Hayırlısı olsun...
***
Doğum Tarihi: 30 Eylül 1978
Geldiği Takım: Steaua Bükreş
Transfer Bedeli: Bedelsiz


#25 Yekta Kurtuluş:
Baba Gündüz “Galatasaray bir his takımıdır. Renklerine aşık birbirlerine seven futbolcuların takımıdır." derken Yekta gibi renklerine aşık olanları kastetmiştir herhalde. Gerçek bir Galatasaraylı. İddialara köre kombine sahibi, eşine evlenme teklifini "Çıldırın" müziği eşliğinde eden, Galatasaray'a gol attığında sevinemeyen, Hagi futbolu bıraktığında ağlayan... Galatasaray için transfer döneminin en büyük kazancı. Sadece Galatasaraylılığı ile değil oynadığı futbolla da çok önemli bir futbolcu. Ayhan, Barış ve Mustafa Sarp'ın görev yaptığı orta saha için bir iki gömlek üstün. Tek temennim Yekta'nın kanatlarda değil orta sahanın ortasında görev yapması. Zaten üzerine düşeni yapacaktır.
***
Doğum Tarihi: 11 Aralık 1985
Geldiği Takım: Kasımpaşa
Transfer Bedeli: 3.750.000 €


#27 Juan Emmanuel Culio:
Herhalde hiç kimse Culio ismini duyunca memnun olmamıştır. Açıkçası ben olmadım. Kendisi hakkında bilgim yoktu. Biraz araştırdım. 19 yaşında futbola başlamış, daha öncesinde inşaat işçiliği yapıyormuş, CL maçında Roma'ya 2 gol atmış... "Bi cacık olmaz. Hagi'nin listesindeki en ucuz futbolcudur Sezgin de almıştır." dedim. Ama kendisi Beypazarı Şekerspor ve ondan sonraki maçlarda oynadığı futbolla beni göt etmeyi başardı. İnşallah bu oyununu sürdürür...
***
Doğum Tarihi: 30 Ağustos 1983
Geldiği Takım: Cluj
Transfer Bedeli: 2.000.000 €


#80 Kazım Kazım:
İlk defa bir transfere bu kadar sinirlendim. Kazım'ın oynadığı futbol ne olursa olsun fikrim değişmeyecek. Transfer hakkında daha önce bir şeyler yazmıştım. Tekrarlamaya gerek yok.
***
Doğum Tarihi: 26 Ağustos 1986
Geldiği Takım: Fenerbahçe
Transfer Bedeli: Bedelsiz


#28 Bogdan Stancu:
İki sezondur forvet konusunda çok sıkıntı çektik. Ama Stancu ilaç gibi gelecek. Son vuruşlarda Baros kadar etkili olmasa da, topu aldığı zaman rakip kaleye dikine giden, hızlı, adam eksiltebilen bir oyuncu. Çok yerinde bir transfer. Sivas maçında da görev aldığı sürede kumaşını belli etti. Takıma adapte olduğunda hücumdaki en etkili silahımız olacaktır.
***
Doğum Tarihi: 28 Haziran 1987
Geldiği Takım: Steaua Bükreş
Transfer Bedeli: 5.000.000 €


Gidenler:
Ali Turan -> Antalyaspor
Musa Çağıran -> Konyaspor (Kiralık)
Serdar Özkan -> Ankaragücü
Mehmet Batdal -> Konyaspor (Kiralık)

Hiç yorum yok: