7 Mar 2011

Barcelona Rahat



Barcelona-Arsenal 2. maçına kalan süre azaldıkça heyecan artıyor. İlk maç kadar güzel bir maç izler miyiz bilmiyorum ama iyi bir maç olacağı kesin. İlk maçtaki hatayı yapmazlarsa üst turda Barca'yı izlememiz muhtemel. Şöyle şöyle olursa Barcelona, böyle böyle olursa Gunners kazanırın bu maçta bir anlamı yok. Her dakika gol dakikası olabilir. Pique ve Puyol'un olmaması Van Persie yokken bir dezavantaj sayılmaz. Barca her türlü bu turu geçer. Maç öncesi demeçler veren oyunculardan bile belli. Barcelona'nın bana göre zayıf halkası Pedro bile "İlk maçta kazanmayı hakettik, yenilgiyi kabullenemedim. Pozisyon bulan top yapan bizdik kazanan ise onlar. 2. maçta kazanıp yolumuza devam edeceğiz." demiş kontra ataklardan yakınmış. Kendine ve takımına güven söz konusu. En iyisi olduklarının farkındalar. Gunners da farkında ve söylemekten çekinmiyorlar. Nasri "Onlar çok iyiler, süperler, biz de eh işte, kazanma şansımız var. Messi dünyanın en iyi oyuncusu umuyorum ki bizim maçta iyi oynamaz." demiş. İlk maçta yendiğiniz turda bari böyle yapmayın.

Bir de kendi oyunumuzu oynarız, defans yapmayız gibi söylemlere gerek yok. İlk maçta da gördük. Defans yapmak ZORUNDA kalıyorsunuz. Yüklendiğiniz zamanlar maçın kaçta kaçını oluşturuyor? Zaten Barca oyunun %65 inde topa sahip ve atılan gollerde karşı atakların getirisi. Savunmayı önde kurmaları ise beklenenin aksine İngilizlere yaradı ama kötü Katalanlara karşı. Zaten bu maçta o kadar önde kuracaklarını da sanmıyorum. Tur şansını tepmek istemiyorlarsa tabi.

Hiç yorum yok: