24 Eki 2010

Fenerbahçe - Galatasaray

Bugün Hagi ve Tugay'a büyük iş düşüyor. Yerinde bir kadroyla maça çıkarsalar, kenardan yerinde müdehalelerde bulunurlarsa, çok şanssız olmazsak, Fenerbahçe çok şanslı olmazsa maçı kazanacağımızı düşünüyorum. Hagi oraya beraberlik için gidecek biri değil. Oraya galibiyet için gidiyor. Bundan eminim.

Bugün Fenerbahçe maça favori olarak çıkıyor. Galatasaray kötü durumda ama Fenerbahçe de aman aman bir takım değil. Kanat oyuncularına çare bulursak savunmada çok zorlanmayız gibime geliyor. Hatta bugün orta sahanın sağ ve sol kanadında Sabri ve Hakan Balta oynarsa hiç şaşırmam. Bizim kozumuz ise Fenerbahçe'nin defans ve orta sahasının arasındaki mesafenin genişşliği. Elano, Misimoviç gibi oyuncuların en büyük silahlarımız olacağını düşünüyorum. Tek sıkıntımız forvette orda da en iyi seçim Mehmet Batdal olacaktır.

Derbi hakkındaki düşüncelerim bunlar. Çok fazla söylenecek birşey yok. Sonuçta bir derbi maç. Ama iddaadaki orandanda bahsedeyim. 4,20'lik oranın Galatasaraylılar için çok büyük bir mutluluk olması lazım. Bir daha böyle bir oran bulmak zor. Ben bu hafta iddaa oynamayı düşünmüyordum ama oranı görünce dayanamadım. 3te 3 gidiyorum. 4. Maç Dortmund maçı, 5. ise Galatasaray...

Hiç yorum yok: