12 Şub 2011

Olacak iş mi?

*Bir hafta önce iyi futbolla ümitlenmişsin, bir beklentiye sokmuşsun taraftarı olmadık bir golle yeniliyorsun bu olacak iş mi? Yenil bakalım taraftarın seni yine de sever ne de olsa.

*Tamam savaşması iyi bir özellik ama baskı var sonuç yok. Gaziantep kötü takım değil tamam ama ona yaptığın presten sonuç alamıyosan ne anladım pres yapmaktan? Bakıyorum 2 kişi basıyor, 3. bakıyor, onun tutması gereken adama top gidiyor, basan kişi ellerini yana açıyor, 3.cüsü bu sefer koşuyor nolcaksa? Bi tanesi de hep koşuyor. Burdan koca bir "NO COMMENT" ona.

*Kaleci, kaleci, kaleci...

*Pas trafiği fena değil hatta iyi.

*Anıl fizik olarak gelişmiş sanki. Umarım Aydın'ın yolundan gitmez. Emre'ye de benzemesin. Bir adım da olsa ileri gitmek lazım ne de olsa.

*Kewell olsun çiçek olsun, umut olsun, güzel olsun.

*Gelişi olay olan ve geldikten sonra "saçma sapan 2. lig yöneticilerinin" karalamaya çalıştıkları oyuncuların en etkili silahlarımız olması ne garip öyle değil mi? Aa bir de Arda vardı yerden yere vurdukları. Yalan, dolan mucidleri sizi. Haksızlık etmeyin sevdikleri de var onların. Bknz Emenike, Karcemaskas (kötü diye demiyorum) anlayana.


*Söyledim size Baros bu takımda 11'e bile giremez! Gol atmak gibi bir hata yapar belki.

*Stancu azmini anlıyorum ama defansa gelip bizim ceza sahasında savunma yapma be hacı. Forvet diye aldık seni. Tamam tamam bi dahaki maça sol çizgi sadece senin olmasın. Sol bek koyarız arkana rahat rahat çıkarsın hücüma.

*Kilit açıcak bir adam var dediler gören oldu mu? Aa o çok suçlu olduğundan kadro dışı kalmış. Bizim disiplinsiz oyuncuyla işimiz olmaz ne de olsa. Çok da disiplinsizdir bilmezsiniz siz.

*Kaybedeceğin bişeyin yoksa neden korkmak korkansın? Halsiyet mi? Onu zaten kaybettin.

Bir yandan da diyorum ki iyi oldu kupada yeneriz belki. Sürekli yenilip duracak halimiz yok ya??

Hiç yorum yok: