19 Şub 2011

Pele vs Sezer


Maçta son dakikalar. Serbest vuruş kazanıyor Es Es. Sonra kimse beklemezken Sezer Pele'den topu almaya çalışıyor. Pele vermeyince ittiriyor, kaktırıyor, sağına geçiyor olmuyor, soluna geçiyor olmuyor, derken oyuncular araya giriyor daha da uzamadan. Yakın bir yerde değil. Pele kaleye vuruyor Es Es'in galibiyet golü geliyor. Son dakika olduğu için bütün herkes sevincinden çıldırmış, Sezer Öztürk hariç. Takip ettiğim beyendiğim bir oyuncudur Manisa'dan itibaren. Ama böyle olduğunu hiç bilmiyordum. Hırsından gole sevinmediği yetmediği gibi maç sonundaki bu olay hakkında da cevabıyla kimi kandiracaksa? Şöyle demiş: "Kendi performansımdan dolayı çok üzgündüm, sıfır katkım oldu. Frikikte anlaşmazlık oldu ama bunlar olabilecek şeyler. Frikik organizasyonu yapacaktık, hafta için çalışmıştık." Orginazasyon yapıcaksın tamam anladık da hiç öyle bir havan yokmuş açıkcası. Eskişehirspor da frikikler kime ait bilmiyorum ama adam hissetmişse vermek lazım. Hakan Şükür bile Hagi sahadayken frikik attığını bilirim ben. Hatta Kezman vs Alex diyeyim ben siz anlayın.

Buradan videoya ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: