21 Tem 2010

2010-2011 Sezonu Formaları

Yeni sezon formaları 27 Temmuz'da 365G24S.com adresinden yapılacak. Ama Galatasaray Formaları Blog'un verdiği bilgiler ve bugün Habertürk'te çıkan resim sonrası formalar hakkında herkes az çok bilgi sahibi. Habertürk'te çıkan formaların çakması daha önceden nete düşmüştü ama benim içimde yeni formanın o olmadığına dair bir ümit vardı.

Yukarıdaki formayı hiç beğenmedim. Eminim birçok kişide beğenmemiştir. "Armanın olduğu her forma güzeldir" saçmalığına da akıl erdiremiyorum.
Bir kere forma takımı, sarı-kırmızı parçalı forma da Galatasaray'ı temsil eder. Bunun dışında da dış sahada oynadığımız maçlar için renkler karışmasın diye alternatif her sene değişmeyen bir forma modeli olmalıdır. Bunun dışındaki formalar lanet olası endüstriyel futbolun getirmiş olduğu, taraftarı müşteri olarak görme felsefesinin bir parçasıdır.
Tamam endüstriyel futbola mahkum olduğumuzun farkındayım. 4 forma olması gerektiğini de anlıyorum. Ama niye bizimle ilgisi olmayan bir renk kullanılıyor. Turuncu çıkardılar sarı kırmızını karışımı dedim. Formayı da beğendim. Mor çıkardılar 2288 dediler, mor asaleti simgeler dediler sesimizi çıkartmadık. Ama bu pembe forma neyin nesi?
Neyse bu formayı gördükten sonra moralim bozulmuştu ama yine Galatasaray Formaları'nda paylaşılan görüntüden sonra moralim düzeldi. Metin Oktay ile özdeşleşen o efsane parçalı formanın çıkacağına çok ümitlendim.

İsterseniz sizde bunun nedenini Galatasaray Formaları'ndan okuyun. Link: http://galatasarayformalari.blogspot.com/2010/07/ne-goruyorsunuz.html

Hiç yorum yok: