9 Eyl 2010

Herkese iyi bayramlar

Herkese iyi bayramlar. Eski bayramların tadı olmasa da Türkiye olarak bu bayram bizim için güzel geçiyor. Önce futbolda Belçika'yı devirip 2'de 2 yaptık. Dün gece de şampiyonanın önemli ekiplerinden Slovenya'yı da saf dışı bıraktık. Helal olsun 12 dev adamımıza. Bizlere Dünya şampiyonasında yarı final sevinci yaşattılar. Ben bu başarıyı bekliyordum. Hatta 2010 Türkiye | Grupların ardından adlı başlıkta kupayı hakettiğimiz yazmıştım. Oynanılan oyunu, mücadeleyi görünce, yanılmadığımı gördüm. Gerçi yarı finalde İspanya ile oynarız demiştim ama şansımıza Sırbistan geldi. Tahminler her zaman tutmayabiliyor :)

12 Dev Adam bu kupanın bana göre favorisi. Bu sıkı savunmanın bize kupayı getireceğine inanıyorum. Sırbistan'ı geçeriz. Finalde de kim olursa olsun sonuna kadar savaşırız. Devlerde bu yürek varken kimse karşımızda duramaz. Yemişim Amerika'yı İspanya'yı...

Dağ başını duman almış
Gümüş dere durmaz akar
Güneş ufuktan şimdi doğar
Yürüyelim arkadaşlar...

Hiç yorum yok: